مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی به بلندگوی استکبار جهانی علیه ایران تبدیل شده است

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات ضدایرانی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی، گفت: متاسفانه غربی ها درصدد جاسوسی در حوزه فعالیت های هسته ای کشورمان هستند لذا تمام موضع گیری ها بهانه ای است تا نسبت به توانمندی هایمان اشراف داشته باشند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاسی کاری گروسی مشهود است، اظهار کرد: در واقع تا زمانی که مذاکرات انجام می شود و آمریکایی ها سکوت می کنند، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی هم سکوت می کند اما بلافاصله بعد از اینکه کاخ سفید بحث مذاکرات را به بن بست می کشانند، گروسی ماموریتش شروع می شود و به بلندگوی استکبار جهانی تبدیل می شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی آمریکایی ها به صورت پنهانی و با  واسطه پیام ارسال می کنند اما موضع را علنی نمی کنند؛ این مهم در حالیست که حرفشان امروز از سوی  مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی بیان می شود که نشان دهنده وابستگی گروسی به قدرت های بزرگ مانند آمریکا و دیگر کشورهای غربی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک اظهارات مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی در خصوص فعالیت های هسته ای کشورمان هیچ سندیتی ندارد زیرا ایران در چارچوب مقررات فعالیت می کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان نهاد بین المللی مانند آژانس بین‌المللی انرژی باید دست از نفاق و دورویی بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا