دکتر جوکار:

مردم، مطالبه‌گر حقوق خود در پای صندوق های رأی هستند/ انتخاب نمایندگان با رأی بالا، عامل قدرت و بالندگی مجلس

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس، دکتر محمدصالح جوکار در دیدار با جمعی کارگران زحمت‌کش استان یزد با تأکید بر این‌که مردم کشور ایران «فهیم» و «بصیر» هستند اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما نارضایتی و مطالبات به حق خود را در جای خودش اعلام می‌دارند و در کنار آن در مواقع حساس نیز پای کار نظام و انقلاب هستند.

وی گفت: این مردم، علی رغم مشکلاتی که با آن مواجه هستند برای اینکه خون شهدا پایمال نشود، به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و برای حفظ نظام همیشه در صحنه و میدان‌ها حاضر می‌شوند.

نماینده مردم در مجلس، با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب نمایندگان با رأی بالا، قدرت و بالندگی مجلس دوازدهم را افزایش خواهد داد؛ در این شرایط است که مجلس راحت‌تر می‌تواند قانون‌های حمایتی بیشتری را به نفع مردم به تصویب برساند.

وی با اشاره به مؤلفه‌های «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» که توسط رهبر فرزانه انقلاب برای انتخابات پیشرو عنوان شده است افزود: رقابت جدی در انتخابات، به دست تک تک آحاد جامعه شکل خواهد گرفت و این با همراهی مردم مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد، حضور در پای صندوق‌ها پر خواهد شد و پس از آن مردم خواسته‌های خود را از فرد انتخاب شده مطالبه خواهند کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بیان کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه از ارکان اصلی نظام اسلامی هستند و وظیفه تأمین «امنیت و سلامت انتخابات» را برعهده دارند؛ ولی این مردم هستند که دو مؤلفه دیگر «رقابت» و «مشارکت» را محقق می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا