دکتر جوکار در جمع مسئولان کمیته امداد استان یزد:

مسئولان، به‌ویژه نمایندگان مجلس، «مردم‌دار» و شنونده درد دل مردم باشند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس؛ دکتر محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با تمدن یزد اظهار کرد: مسئولان باید در میان مردم بوده و شنوای درد دل آنها باشند و در راستای برآورده شدن مطالبات مردم، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول ماه‌های اخیر، پروژه ناامیدسازی و تحریم انتخابات را کلید زده، با تکنیک‌های عملیات‌روانی، ابزار رسانه‌ و با هزینه‌های گزاف، به دنبال تبلیغ برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی، باز هم همچون چهل و پنج سال گذشته، پاسخ منفی به آنها داده و با مشارکت خود در انتخابات ۱۱ اسفند، دشمنان و خائنین را مأیوس کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با تأکید بر اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند؛ اما این حضور پرشور، نشان داد که تحت هیچ شرایطی دست از انقلاب و نظام خود بر نخواهند داشت.

وی در خصوص بالا بودن میزان آرای باطله در حوزه انتخابیه یزد اضافه کرد: برخی از مردم نارضایتی خود را با «عدم مشارکت» و برخی نیز با «رأی سفید» یا «رأی باطله» نشان دادند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: این واکنش‌های مردم، پیام جامعه‌شناختی دارد، باید برای رفع مشکلات مردم، تمام تلاش خود را به کار گرفته و بتوانیم «اعتماد مردم»، که همانا سرمایه‌اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است را حفظ و ارتقاء بخشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا