مسئولان برای رفع مشکلات معلمان برنامه ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدصالح جوکار در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان یزد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: آموزش و پرورش باید دارای برنامه دقیق و منظم باشد و برای آن هزینه کند.
وی افزود: قطعا هزینه برای آموزش و پرورش جزو سرمایه‌های آینده ما محسوب می‌شود و محصول نهایی آن افرادی هستند که قرار است مدیریت آینده کشور را برعهده داشته باشند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در آموزش و پرورش هم معلم یکی از مهمترین ارکان است و اگر آن را از این نهاد بگیریم، هیچ چیزی باقی نمی‌ماند.
جوکار ادامه داد: با توجه به این موضوع، فرآیندی که برای تربیت معلم در نظر گرفته می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تربیت نیرو‌های کارآمد و توانمند برای این شغل به کار گیرند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز معلمان گلایه‌های زیادی در ارتباط با وضعیت کاری و معیشتی خود دارند و مسئولان باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کنند، گفت: معلم نباید در فعالیت خود نارضایتی داشته باشد چرا که این نارضایتی قطعا بر کار وی تاثیرگذار است و می‌تواند از کیفیت کار او بکاهد.
وی به نقش دانشگاه فرهنگیان در بهبود کیفیت فعالیت معلمان اشاره کرد و افزود: هرچه بتوانیم در بحث کیفی سازی دوره‌های تربیت معلم کار کنیم ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا