مسئولان به وضعیت کارگران رسیدگی و در تولید تسهیل گری کنند

محمدصالح جوکار در پیامی به مناسبت روز کار و کارگر اظهار کرد: کار و کارگر در دین مبین اسلام دو واژه بسیار مورد تاکید و توجه بوده و در آیات و روایات مختلفی به آن پرداخته شده و از مهمترین سفارش های ائمه اطهار(ع) در ارتباط با اقشار مختلف جامعه،‌ توجه به کارگران شریف است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به ویژه این که در معارف دینی، کار مایه دوام، رشد و ارتقای جامعه است و به عنوان یک ارزش تلقی می‌شود که تولیدکننده این ارزش، کارگران هستند و به همین دلیل کارگر ارزش بالایی دارد؛ امیرالمومنین علی(ع) فرمودند: قوام انسان به کار ارزشمند اوست و کار مفید، جامعه را به اهدافش می‌رساند.

جوکار در این پیام با بیان این که پیشرفت و توسعه هر کشوری وابسته به کار و زحمات کارگران عزیز است،گفت: اما حفظ کرامت کارگران در بسیاری از نقاط جهان مورد توجه نیست؛‌ کرامتی که نمود بارز آن در فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مشاهده می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری چندین سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مباحث مرتبط با کار، تولید و فعالیت کارگران عزیز، از تمامی مسئولان توجه و رسیدگی به وضعیت کارگران و تسهیلگری در امور تولید در کشور را خواستارم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری چندین سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب به مباحث مرتبط با کار و تولید، اهتمام تمامی مسئولان به وضعیت کارگران و تسهیلگری در امور تولید در کشور را خواستار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا