خبر خوش دکتر محمد صالح جوکار:

تجهیز ۸۵ درصد از روستاهای حوزه انتخابیه به زمین چمن مصنوعی، هدیه‌ای به جوانان

تا پایان دوره یازدهم مجلس، در تمامی محله‌ها و روستاها یی که زمین مورد نیاز داشته باشند، چمن مصنوعی احداث خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن، اعضای هیأت ورزش‌های بومی و محلی شهرستان اشکذر با حضور در دفتر دکتر محمد صالح جوکار، به بیان مشکلات این هیات ورزشی پرداختند.

نماینده مردم در مجلس، در این دوره بناداریم برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی داشته باشیم که با راه‌اندازی 11 زمین چمن مصنوعی جدید در روستاهای حوزه انتخابیه که درحال تنظیم قرارداد است، 85 درصد روستاها به چمن مصنوعی مجهز میشوند؛ و امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس، بتوانیم این آمار را به 100 درصد برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، بر شناسایی استعدادها تأکید کرد و گفت: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی، استعدادهایی دارد، که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این استعدادها شکوفا شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان یزد گفت: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن براستان تحمیل شود؟ درحالی‌که استعدادهای بسیار خوبی در استان یزد داریم که اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعدادها ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت وتوانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.

دکتر جوکار برگزاری اردوها را بهترین بستر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و عنوان داشت: اثر برگزاری اردو و مسابقات، بسیار زیاد بوده و شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم؛ اما یک مربی بهتر می‌تواند در حین برگزاری اردو، مفاهیم و پیام‌های فرهنگی را به جوانان ونوجوانان منتقل کند؛ این موضوع یکی از نیازهای مهم و حیاتی جامعه ما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا