مسوولان مشکلات اقتصادی مردم را رسیدگی کنند

محمدصالح جوکار روز پنجشنبه به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ( ۱۴ الی ۲۰ تیر ) در جمع بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی حوزه انتخابیه خود افزود: رسیدگی به مطالبات مردم و تلاش برای کاهش مشکلات اقتصادی در اولویت کارها قرار گیرد .

وی ادامه داد: با همت و پیگیری مسوولان و همکاری بخشداران ضروری است تا با طرح و برنامه مدون و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان از سنگین شدن بار بیشتر اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه جلوگیری شود.

این نماینده مجلس  اظهار کرد: حل نیازها و پاسخگویی به مطالبات بر حق شهروندان جزو رسالت‌های اصلی مدیران در هر پست و مقامی است که تحقق آن موجب جلب اعتماد و دلگرمی بیشتر به نظام اسلامی است .

جوکار گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام تحریم‌ها و تهدیدهای خود را ادامه می‌دهند ولی با حول و قوه الهی و با همکاری و همدلی و تلاش جدی می‌توان بر تمامی مشلات غلبه کرد و این کار قطعا محقق می‌شود.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به گسترش شیوع کرونا یادآور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران با ضدعفونی کردن  معابر و مراکز عمومی و توصیه به مردم برای استفاده از ماسک نسبت به کاهش ابتلا به این بیماری تلاش کردند و به فعالیت های خود در این زمینه ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا