مکتب حاج قاسم؛ راهگشای حل مشکلات کشور/ انتقام خون سردار مقاومت قطعی است

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در تبیین برخی شاخصه‌های سردار سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی در حوزه سیاست دانشگاه نرفت اما در حوزه دیپلماسی و سیاست جایگاه استادی داشت. به طوری که دیپلماسی انقلابی فعال وی از هر جهت در پیشبرد امورش نقش داشت.

جوکار در ادامه تاکید کرد: امروز ما با یک مکتبی و تفکری بنام سردار سلیمانی روبرو هستیم که اگر این تفکر جاری و ساری در کشور شود، می‌توانیم با بهره‌گیری از این تفکر و خدمت‌ به مردم مشکلات را حل کنیم.از همین رو این مکتب باید فراگیر شود و همه مدیران ما از این مکتب درس بگیرند و بتوانند به مردم خدمت کنند.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس با تاکید بر لزوم انتقام خون حاج قاسم و همراهانشان تصریح کرد: آن انتقامی که اتفاق افتاد کمترین بود و در ادامه باید از کسانی که آمر و عامل این ترور ناجوانمردانه بودند، انتقام گرفته شود و قطعا این انتقام گرفته خواهد شد.

جوکار با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد یک فرمانده و مدیر دلسوز و انقلابی در عرصه‌های ملی و بین المللی است، عنوان کرد: حوزه فعالیت شهید سلیمانی فقط محدود به کشورمان و یا جهان تشیع نبود بلکه دایره فعالیت این سردار مقاومت مرز نمی‌شناخت و یاری رسان مظلومان در هر نقطه و مکان جغرافیایی با هر دین و مذهبی بود.

وی با بیان اینکه گفتار و رفتار حاج قاسم یکی بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی نسبت به مردم بسیار رئوف و مهربان و متواضع برخورد می‌کرد اما در مقابل مستکبران و جنایتکاران، فردی شجاع و کاملا راسخ بود.

این نماینده مجلس در خاتمه با اعلام حضور در پویش #هیرو و #پدر در شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: قطعا هر پویشی که به نام شهید و اثری از آن شهید باشد مورد حمایت ماست و بایستی آن را حمایت کنیم. از همین جهت در این فراخوان‌ها نیز یقینا شرکت فعالانه خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا