مکتب حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخته است

محمدصالح جوکار در آستان مقدس امامزاده سید زکی الدین(ع) دهنو یزد و دیدار با جمعی از مردم این منطقه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) با خطبه‌ها و سخنرانی‌های خود به ویژه در خطبه فدکیه، چهره منافقین و منحرفین را آشکار ساخت، آن حضرت در دوران کوتاه زندگی خویش توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در تنگنا قراردادن و اهانت به آن حضرت و در نهایت شهادت ایشان جنایت‌های مختلفی بود که از سوی منافقین و منحرفین در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از رحلت نبی مکرم اسلام رخ داد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت بیش از 13 قرن یک سربازی از میان این ملت و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به پا می‌خیزد و با خودساختگی و یک عمر تلاش خود منتقم خون حضرت زهرا(س) شده است.

جوکار با بیان اینکه این سردار عزیز آمده که رسواگر استکبار جهانی و تمام افرادی شود که به امامان ما ظلم کردند گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با حرکت جهانی در میان ملل اسلامی و گره زدن امامت و ولایت و جمع کردن افرادی که دل سوخته داشتند و می‌خواستند روزی به وحدت دست پیدا کنند و بتوانند پاسخ جنایت‌های آمریکا و ایادی‌اش در منطقه را بدهند، این آرزوی بزرگ را محقق کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، در ماموریت جنوب شرق کشور و در مقابله با اشرار لحظه‌ای آرام ننشست تا از کشور و ملت خود دفاع کند و آن گاه که در حمایت از مظلومان تاریخ در غرب آسیا ماموریت یافت هم لحظه‌ای آرام نداشت تا به مردم مظلوم کمک کرده و حق آنها را از استکبار جهانی بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه وجود حاج قاسم سلیمانی هراس بر دل آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها می‌انداخت تصریح کرد: بارها تلاش کردند که در میدان نبرد حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند ولی نتوانستند؛ آن زمانی که حرم مطهره حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در خطر بود ایشان در آنجا حاضر بود و شر تروریست‌ها را از جامعه اسلامی کم کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست‌ها آمده بودند انتقامی که نتوانستند در صدر اسلام از نبی مکرم اسلام(ص) بگیرند از شیعیان امیرالمومنین(ع) بگیرند خاطرنشان کرد: داعشی‌ها دست پروردگان آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها بودند ولی حاج قاسم سلیمانی این مرد شجاع و مدبر به مردم قول راسخ داد که تا سه ماه دیگر اثری از داعش در این دنیا نخواهد بود و این قول خود را عملی کرد.

جوکار با تاکید بر اینکه دادن چنین قولی اهمیت بسیاری دارد تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم یک چهره نظامی و هم یک چهره نخبه امنیتی و اطلاعاتی بود و علاوه بر روحیه نظامی خود، چهره ای مردمی و مهربان با مردم و به ویژه محرومان داشت و همان طوری که در دل دشمنان ترس او وجود داشت، مهر او هم در دل محرومان جامعه وجود داشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر جایی که صدای مظلومیت شخصی بلند می‌شد حاج قاسم برای کمک به او می‌رفت گفت: برای او هیچ تفاوتی نداشت که این شخص مسلمان است یا غیر مسلمان و صرفا برای او اهمیت داشت که از مظلومان حمایت کند.

وی بصیرت بالای حاج قاسم سلیمانی را نشات گرفته از خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س) و زندگانی اباعبدالله الحسین(ع) دانست و افزود: حاج قاسم تمامی معادلات و اتفاقات سیاسی را به صورت کامل درست تشخیص می‌داد و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را با این بصیرت و فهم سیاسی خود درمانده و وامانده کرده بود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهید والامقام در طول تاریخ بی‌نظیر بود و چنین تجمعی را تاریخ به خود ندیده است.

جوکار با بیان اینکه دشمن به خوبی تشخیص داده بود که در مقابل نمی‌تواند حاج قاسم را حذف کند به همین دلیل ناجوانمردانه و در توطئه خبیثانه خود از پشت به او حمله کرده و به شهادت رساندند گفت: این یک توطئه خبیثانه‌ای بود که در راس آن ترامپ جنایتکار قرار داشت و قطعا تقاص این اقدام خبیثانه را ترامپ و تمامی عوامل آن در همین دنیا پس خواهند داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ضربه‌ای که به یکی از پایگاه‌های آمریکا در عراق زده شد به هیچ عنوان تقاص خون شهید عزیز ما نبود تصریح کرد: آن کسانی که دستشان به خون حاج قاسم آلوده شده بدانند که این خون فوران خواهد کرد و گریبان تمامی قاتلان جنایتکار این شهید والامقام را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امروز انصارالله که افتخار جهان اسلام است و مقاومت و ارتش سوریه که توسط حاج قاسم تقویت شد؛ حشدالشعبی در عراق که فرزندان حاج قاسم هستند و جوانان مملکت خودمان که همه پیروان سردار دل‌ها هستند تفکر این شهید والامقام را زنده نگاه می‌دارند و با وجودی که این شخصیت بزرگ را به صورت فیزیکی حذف کردید ولی مکتب حاج قاسم تداوم دارد و انسان‌ساز است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مکتب رزمنده‌ساز است و در حقیقت به دنبال حقایق می‌‌شود و آنچه که در آینده خواهیم دید این است که حق به واسطه این مکتب به پا می‌خیزد و در جای خودش می‌ایستد.

جوکار به جنایت‌های گسترده‌ای که ائتلاف عربی و غربی علیه مردم یمن انجام داده اشاره کرد و گفت: شما حتی توان ایستادگی در برابر مردم مظلوم یمن که با دست خالی در برابر همه امکانات شما ایستادگی کرده‌اند ندارید پس چگونه می‌خواهید ایران با این قدرت عظیم بین‌المللی را تهدید کنید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اگر کوچکترین تهدیدی علیه ملت ایران صورت گیرد همان دیوارهایی که دور رژیم صهیونیستی کشیده شده را روی سر آنها خراب می‌کنیم و اثری از این رژیم منحوس باقی نخواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه ملت ایران درس خود را از حضرت امام حسین(ع) و سردار سلیمانی گرفته گفت: ملت ایران را هیچ کسی نباید تهدید کند و این را تمام مستکبران جهان به خوبی فهمیده اند، امروز استکبار در برابر عزت و عظمت این ملت مسلمان که همواره پشتیبانی ولایت بوده باید تعظیم کرده و سر تکریم فرودآورد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه شهید سلیمانی جاری و ساری است و این افتخاری است که خود غربی ها در رسانه‌هایشان اعلام کردند حاج قاسم مرد دوم قدرت در ایران و ژنرال اول در منطقه خاورمیانه است اما من می‌گویم که حاج قاسم برترین فرمانده در تمام جهان است که توانست چنین کار عظیم و بزرگی را در منطقه غرب آسیا انجام دهد و ریشه داعش را کند.

جوکار با تاکید بر اینکه ملت ایران غرب آسیا را به صورت کامل امن می‌کنند خاطرنشان کرد: آمریکا الان 20 سال است که با خواری در حال خروج از عراق است، موضوعی که هدف حاج قاسم سلیمانی بود و امروز این هدف محقق شده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز درسی که ما از مکتب حاج قاسم می‌گیریم این است که رهرو امر ولایت باشیم ولاغیر و اگر این چنین شد پایه‌های این نظام و انقلاب و مردم برای همیشه تاریخ پابرجا و مستحکم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا