اولویت خدمات تخصصی پزشکی با مناطق کم‌برخوردار باشد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی یزد، محمد صالح جوکار در جریان بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی حضرت سجاد (ع) یزد افزود: برای تحقق این موضوع که جزو مطالبات مردم است باید با اقدام مناسب برای حل نیازها اقدام شود.

وی در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان بر لزوم ارائه خدمات تخصصی تاکید کرد و خواستار افزایش پزشکان متخصص و افزایش ساعت شیفت عصر درمانگاه بر اساس خواسته بیمه شدگان آن منطقه شد.

همچنین مدیر درمان تامین اجتماعی یزد گزارشی از ارائه خدمات درمانی زیرپوشش و نحوه ارائه خدمات در درمانگاه حضرت سجاد (ع) ارائه کرد و با اشاره به نحوه سطح بندی خدمات درمانی و تخصصی در مراکز ملکی تامین اجتماعی تاکید کرد: هرگونه افزایش خدمات باید بر اساس سطح بندی و صرفه و صلاح بیمه شدگان باشد.

دکتر محمد حسین توحیدی فر با تاکید بر اینکه هزینه‌های درمان تامین اجتماعی صرفا از محل صندوق تامین اجتماعی که صاحب اصلی آن بیمه شدگان هستند تامین می شود و دولت در این زمینه اعتباری پرداخت نمی‌کند گفت: تصمیماتی که باعث افزایش نرخ ارائه خدمات شود در نهایت باعث ضربه به صندوق تامین اجتماعی و ضرر به بیمه شدگان خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت درمان استان در ارائه خدمات درمانی مناسب به قشر ضعیف جامعه در رابطه با خواسته بیمه شدگان مبنی بر افزایش تعداد پزشکان متخصص و ارتقاء سطح خدمات درمانگاه تامین اجتماعی حضرت سجاد قول مساعد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا