هفته آینده وزیر کشور در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها حاضر می‌شود

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه عصر امروز یکشنبه(31 خرداد)کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز لایحه درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی که این لایحه از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود. 7 ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود که مجددا به کمیسیون برگشت، ماده 8 لایحه درآمد پایدار نیز در جلسه امروز اصلاح شد تا در نشست بعدی صحن به رای گذاشته شود.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون به دنبال این است که از طرق قانونی بسترهایی را فراهم کند تا از یک سو هم مردم تحت فشار قرار نگیرند هم اینکه درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شود.

جوکار بیان کرد: در ادامه نشست امروز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی ابراز کرد: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: گزارشی کلی در راستای بررسی وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توسط کمیسیون خواسته شده که فردا ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه امروز در دستورکار کمیسیون قرار داشت، افزود: بر اساس رای گیری صورت گرفته احمد نادری به عنوان رئیس، آرش زره تن لهونی و احد آزادیخواه به عنوان نواب رئیس و مجتبی یوسفی به عنوان دبیر انتخاب شدند./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا