همزمانی ماه رمضان با نوروز وظیفه دولت برای نظارت بر بازار را سنگین‌تر می‌کند

دکتر محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز 1402 وظیفه دولت برای تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم در ورز‌های پایانی سال را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: دولت باید با جدیت تمام تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم اعم از میوه و دیگر مواد خوراکی و به ویژه گوشت را تأمین کند و بر قیمت‌ها کالا‌ها در بازار نظارت دقیق داشته باشد.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرگونه تعلل و سستی زمینه را برای سواستفاده دلالان و سواستفاده‌کنندگان در بازار فراهم می‌آورد و لذا نباید به آن‌ها مجال سواستفاده در بازار پایان شب عید را بدهد.

جوکار خاطرنشان کرد: دولت باید با نظارت دقیق بر قیمت کالا‌ها و تأمین مایحتاج مردم در پایان سال فضای امنی برای جامعه و خرید مایحتاج مردم فراهم آورد.

وی افزود: مردم به ویژه با توجه به شرایط اقتصادی این روز‌ها و افزایش قیمت ارز شرایط سختی را سپری می‌کنند و دولت باید برای افراد آسیب‌پذیر کالابرگ برای خرید کالا در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس نیز با توجه به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر و گرانی که بر اثر آن به بازار تحمیل می‌شود باید تخصیص کالابرگ به اقشار آسیب‌پذیر را در مصوبه‌ای در بودجه سال آینده لحاظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا