هم‌اینک / رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

هیچ‌گاه عزت و سربلندی کشور را از حمایت دشمن از خودمان جستجو نکردیم

دکتر جوکار گفت: هیچ‌گاه عزت و سربلندی کشورمان را از حمایت دشمن از خودمان جستجو نکردیم و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌هیچ‌عنوان از دشمن کمک نگرفته‌ایم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار پیش از ظهر امروز در یادواره «شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان» که در سالن اجتماعات کانون خاتم‌الانبیاء شهرستان اشکذر برگزار شد، گفت: فاجعه ناجوانمردانه و رذیلانه تروریستی در کرمان، نشان‌دهنده این بود که دشمن، برای رسیدن به اهداف و توطئه‌هایش، هیچ‌گونه چارچوبی را رعایت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: این روزها در غزه، شاهد فاجعه‌های غیرانسانی از سوی اسرائیل به‌عنوان «ارباب تروریست‌های جهان»، کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌گناه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سناریویی که امروز در غزه توسط صهیونیست‌ها با پشتیبانی و حمایت کامل آمریکایی‌ها در حال رخ دادن است؛ نسخه‌ای برای تمام بشریت، به‌ویژه جهان اسلام است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق آرمان خود یعنی “تمام دنیا باید تابع قوم یهود باشد ” است؛ امام خمینی (ره) زمانی بیان کردند که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» که برخی نسبت به این گفته، واکنش نشان دادند؛ اما رهبر فقید انقلاب اسلامی به‌خوبی این جرثومه فساد (اسرائیل) را شناخته بود.

نماینده مردم در مجلس، در خصوص واقعه تروریستی کرمان، گفت: گناه کودکان و خانواده‌ها چه بود که باید به ناجوانمردانه‌ترین شکل ممکن، آن هم در زمانی که برای شرکت در مراسم سالگرد سردار دلها شرکت کرده بودند، باید به شهادت برسند؟

دکتر جوکار با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی همیشه دنبال کمک به مظلومان و محرومان بود، اظهار داشت: هر جا که صدایی از مظلومی شنیده می‌شد، سردار سلیمانی برای کمک به آنها می‌شتافت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه شهید سلیمانی ذوب در خدمت به مردم بود، گفت: ملت شریف ایران اسلامی، قدردان چنین شخص بزرگی هستند و به همین جهت، در مراسم سالگرد سردار دلها، با جان و دل، حضور بسیار چشمگیری داشتند؛ ولی متأسفانه شاهد چنین فاجعه غیرانسانی بودیم.

وی اظهار داشت: فجایعی که در کشور رخ داده، ناشی از دشمنی رژیم صهیونیستی نسبت به انقلاب اسلامی و ملت شریف ایرانی اسلامی دارد؛ اما ما باید نسبت به این مسائل، هوشیار و بیدار باشیم.

نماینده مردم در مجلس، با تأکید بر اینکه قدرت کنونی جمهوری اسلامی به‌واسطه جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های جوانان و افرادی مانند سپهبد شهید سلیمانی بوده است، اظهار داشت: اگر ایران اسلامی امروز در صحنه سیاسی، در شرق و غرب آسیا حضوری فعال و بانشاط دارد و بدون حضور ایران اسلامی، توافقی صورت نمی‌گیرد، نشان از عزت و قدرت جمهوری اسلامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا