پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت روز دانشجو

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کمال دین در طلب دانش و به کار بردن آن است». امام علی (ع)

دانشجو، نماد حق طلبی، مطالبه گری، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسير انقلاب اسلامی و آرمان‌های والاست که در محيط دانشگاه، با علم اندوزی و آميختن آن با مفاهيم عميق فطری، راه توسعه و پيشرفت را طی کرده و به سوی قله‌های موفقيت و افتخار گام بر می دارد.

شانزدهم آذر، یادآور حرکت ماندگار استکبارستیزانه دانشجویان قهرمان این سرزمین و شهادت سه تن از دانشجویان عزیز، در راه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال، آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان، مرهون مجاهدت و فداکاری شهدای عزیزی است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشجویان و دانشگاهیان، این قشر فرهیخته، فهیم و عدالت‌خواه، همواره در مبارزه با زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده و در این مسیر با بصیرت توأم با بینشی نافذ، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی جامعه داشته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دانشجویان فداکار، ۱۶ آذر را که نمادی از استقلال، آزادی و استکبارستیزی دانشجویان است به مردم شریف استان یزد، به‌ ویژه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز، تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت می‌دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا