پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. (مقام معظم رهبری)

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت امام (ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

دهه مبارک فجر یاداور اراده پولادین مردمی بود که باتوکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و استبداد رادر هم شکسته وازادی وعدالت و استقلال و جمهوری اسلامی را به منصه ظهور برسانند.

این ایام فرصتی است مغتنم تا در پرده آن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سال‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی بداریم و بار دیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجرآفرینان و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم همیشه در صحنه و شهید پرور استان یزد تبریک عرض نموده ، شادکامی و سربلندی روزافزون ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می نمایم، امید که در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی ان حضرت مهدی موعود(عج) بسپاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا