پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از مردم شریف یزد جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
بهمن ماه، یادآور تاریخ اراده ملت ایران برای تغییری بزرگ است، تغییر سرنوشت خود، دستاورد شگفتی که مرهون خودباوری ملتی با اصالت بود و رهبری مردی از تبار آفتاب، معمار انقلاب، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. در سالگرد رویداد مهم و حماسه بی‌بدیل ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب، تجدید میثاق و با رهبر عالی‌قدر امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت و برپاسداشت ارزش‌های برخاسته از آموزه‌های دینی و هویت ملی‌مان تأکید می‌کنیم.

اکنون ملت ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را در شرایطی جشن خواهد گرفت که درسایه استقلال وخودباوری پیشرفتهای بسیاری رادر عرصه های مختلف تجربه کرده ودرمقابل دشمن روزبه روز ناامید و مایوس تر از گذشته شده است؛ چون در طول چهل و سه سال گذشته توطئه های متعددی را جهت ضربه به نظام اسلامی طرح ریزی واجرا، ولی به واسطه حضورفعال و هوشمندانه مردم عزیز وپیوند مستحکم با ولایت همه آنها را با شکست مواجه کرده است.

بیگانگان در این ایام همیشه دنبال فرصتی هستند تا با ایجاد حوادثی درون کشور، ما را از اهداف اصلی ،ارمانها وپیشرفت دور کنند لذا همه به میدان می اییم و با برپایی جشن پیروزیها ودستاوردها،باردیگر ایستادگی ومقاومت رانشان داده و سیلی محکم دیگری برصورت بدخواهان ایران اسلامی بزنیم.

از تمام مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن استان یزد می خواهم که بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی را به دنیا نشان داده و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، تجدید میثاق کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا