پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت قهرمانی مجدد شهداب یزد در لیگ برتر والیبال کشور

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی، کسب دومین قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر والیبال کشور را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
کسب دومین عنوان قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر والیبال کشور همزمان با اعیاد شعبانیه، شیرینی این ایام را برای مردمان دارالعباده یزد دوچندان کرد.

برای دستیابی به این جایگاه برای دومین سال متوالی، نیاز به برنامه ریزی، تلاش و پشتکار است که مجموعه شهداب یزد در این زمینه به خوبی عمل کرد و مجددا در جایگاه نخست والیبال کشور قرار گرفت.

امید است مجموعه خصوصی شهداب که در این سالها با برنامه ریزی دقیق، نمایش چشمگیر و کسب عناوین قهرمانی در لیگ برتر والیبال در رده های مختلف سنی سبب شادی مردمان کویر شده، از ظرفیت بومی استان نیز در این رشته بهره مند شود تا در سال های آینده شاهد حضور ورزشکاران یزدی در سطوح مختلف والیبال کشور باشیم.

اینجانب با تبریک صمیمانه، این موفقیت ارزشمند را به مجموعه مدیریت شرکت شهداب یزد، تمامی بازیکنان، مربیان، سرپرستان، دست اندرکاران و این رویداد افتخار آفرین را که با اعیاد خجسته شعبانیه تقارنی میمون یافته، به مردم عزیز استان یزد تبریک تهنیت عرض می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا