پیام تسلیت دکتر جوکار در پی شهادت سردار«سید رضی موسوی»

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس؛ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای‌مجلس، در پیامی شهادت سردار«سید رضی موسوی»، از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر شهادت رزمنده‌خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب ولایت، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه، قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی‌الله کرد.

شهید سید رضی موسوی، از سرداران شجاع و متعهد سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی و از جمله همرزمان شفیق شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود که سوابق درخشانی در سال‌های دفاع‌مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و حفظ کیان جمهوری‌اسلامی داشت.

بدون تردید، امنیت کشور را مدیون جان‌فشانی های شهیدان سرافرازی هستیم که با ایثار و ازخودگذشتگی خود، در راستای حفظ اسلام و امنیت مسلمانان جهان، با عشق و ایمان سرشار، قدم در راه جهاد و مبارزه با دشمنان‌اسلام گذاشتند.

آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانانش اگاه باشند، با به شهادت‌رساندن سرداران رشید اسلام، نه‌تنها خللی در عزم و اراده مسلمانان جهت مبارزه با استکبار ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه با اراده پولادین خود، در زمان مناسب صهیونیست‌ها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت «سردار سید رضی موسوی» به پیشگاه حضرت بقیة الله‌الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید، دوستان و همرزمانش، برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان خواستارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا