پیام دعوت دکتر جوکار از مردم ولایتمدار استان یزد جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با صدور پیامی از مردم استان یزد برای حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم الله قدس دعوت بعمل آورد.

در متن این پیام از سوی دکتر جوکار آمده است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
« فلسطین پاره تن اسلام است. «امام خمینی (ره)»

روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی «ره» و بیانگر عمق و بُرد نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم اکنون در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشورهای اسلامی به عنوان روز بین المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است.

روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است، روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین، که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

انشاءالله با شرایط ضعف داخلی و نابسامان رژیم غاصب صهیونیستی، بصیرت ایجاد شده در منطقه و بخصوص در بین امت اسلامی، وحدت عمل درگروههای فلسطینی و قدرت جبهه مقاومت، رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و شاهد نابودی آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

حضور پرشور مردم مومن ، ولايت‌مدار و روزه‌دار استان در راهپيمايی یوم الله قدس، نشان دهنده این است که روحيه ايثار، مقاومت، حمایت ازمردم مظلوم فلسطین و مبارزه عليه استكبار و رژیم های جعلی و ظالم صهیونیستی در انحصار مرزها نخواهد بود.

اینجانب ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم روزه‌دار، مؤمن و انقلابی استان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس ،این حرکت عظیم را نمايان كننده عزم و اراده مردمی می دانم که همیشه درصحنه حمایت از مظلومان حضوری دشمن شکن داشته و دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا