پیام رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به مناسبت سالروز حماسه 9 دی  

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صالح جوکار در پیامی، 9 دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» را گرامیداشت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

در تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامی، روزهای خاصی وجود دارد که يادآور حوادث و رويدادهای آن ايام و همچنين پيامدهای ناشی از آنها می‌تواند، درس عبرتی برای آيندگان باشد.

«فتنه 88» از حوادث تلخ و در عین حال، آموزنده و فراموش نشدنی در تاریخ کشور عزیزمان است، که دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند؛ اما با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی ناکام گشته‌اند.

مردم ايران اسلامی، در 9 دی ماه سال 88 در تجمع بزرگ عاشورایی خود، بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه دشمن و باطل به نمایش گذاشته و به قدرت‌های استكبار جهانی، يادآور شدند كه ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهيدان و امام شهيدان اهتمام جدی دارند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان‌ بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و حرکت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا