پیام رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پی شهادت جانباز سرافراز سید محمد حسینی فهرجی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده در مجلس؛ دکتر محمد صالح جوکار در پیامی، شهادت آزاده و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس «سید محمد حسینی فهرجی» را تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل به شرح زیر است:
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

شهادت جانباز سرافراز سید محمد حسینی فهرجی از دلیر مردان آزاده و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند؛ اما قدم‌های ایشان هیچگاه زمین‌گیر خاک نبوده و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

شهادت والاترین سرانجام و مرتبه حیات روحانی و زیباترین جلوه اتصال انسان به معبود و پروردگار متعال است که مردان حق و ایثارگرانی چون شهید افتاده با سیر الی الله، فیض درک آن را نصیب برده‌اند و الگویی ماندگار از جانفشانی در راه دین و کیان نظام و کشور را برای ما و نسل های آینده به ودیعت گذاشتند که امید دارم، جامعه امروز و آیندگان از این آموزه‌های گرانسنگ در زندگی خود بهره‌مند گردند.

از خداوند قادر متعال می‌خواهم روح بلند آن شهید گرانقدر را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان شریف بویژه به بیت مکرم و معزز شهید افتاده، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

محمد صالح جوکار
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا