پیام قدردانی جوکار از حضور پرشور مردم در دیدار با ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس؛ محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان یزد در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

مردم ولایتمدار و غیور استان یزد با استقبالی کم‌نظیر و حماسی از رئیس‌جمهور و هیأت دولت، بار دیگر اثبات نمودند که در پاسداری از انقلاب و خون شهداء پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاضر در میدان عمل هستند.

اینجانب، از آحاد مردم شریف استان بویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، کشاورزان و روستائیان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی شهر‌ها و روستاها، شهرداران و دهیاران، اساتید، دانشجویان، هیئات مذهبی، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیرو‌های نظامی و انتظامی، کارکنان و مسئولین ادارات که با شرکت در مراسم استقبال، جلوه‌های ماندگاری از پیوند دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

دشمن در طول سه ماه گذشته با انجام توطئه وفتنه انگیزی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و دولت بود، اما حضور پرشور مردم مؤمن استان علی‌رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و با وجود هوای بسیار سرد جهت دیدار با آیت الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی نشان از شکست دشمن بوده و مردم نشان دادند که در هر شرایطی حاضر درمیدان وپشتیبان ولایت ونظام اسلامی هستند.

در این سفر، آرزوی چندین ساله مردم استان جهت تامین آب پایدار در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تحقق بخشیده شد که امیدواریم در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

امیدواریم به یاری خداوند متعال دستاورد‌ها و مصوبات این سفر، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت را برای استان دارالعباده یزد فراهم آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا