کانادا امروز باد می‌کارد و به زودی طوفان برداشت خواهد کرد

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رفتار غیر دیپلماتیک و تحریک آفرینی نخست وزیر کانادا، اظهار داشت: در این 44 سال که از انقلاب مردم ایران می گذرد همواره دشمنان خارجی با این ملت بزرگ به دشمنی پرداخته اند و این موضوع مورد تازه ای نیست اما آقای تردو باید بداند که این اقدام آن بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: کانادا امروز مامن و پناهگاه تروریست ها و افرادی است که سارق ثروت ملت ایران هستند و باید بداند کسی که امروز باد می‌کارد به زودی طوفان برداشت خواهد کرد و این رفتار آقای جاستین تردو از نطر دیپلماتیک و حقوقی قابل پیگیری است.

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نخست وزیر کانادا ادای حامیان حقوق بشر را درنیاورد زیرا سابقه نقض حقوق بشری این کشور زبان زد است از کشتار بی رحمانه بومیان کانادا تا پناه دادن به سارقان بیت المال ایرانیان. این اقدام تردو سبب خنده جهانیان است زیرا ناقض حقوق بشر خود دایه مهربان تر از مادر و دلسوز حقوق بشر در ایران است.

جوکار تصریح کرد: قطعا وزارت امور خارجه نسبت به اقدام غیر دیپلماتیک و غیر حرفه ای نخست وزیر کانادا اعتراض می کند و از لحاظ حقوقی هم این اقدام جاستین تردو بی پاسخ نخواهد ماند و قطعا یک اقدام متناسب از سوی ایران دریافت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، چند روز پیش یک تجمع ضد ایرانی در کانادا برگزار شد که در این تجمع بر خلاف رفتارهای دیپلماتیک جاستین تردو نخست وزیر کانادا در این تجمع حضور پیدا کرد و مطالب  ضد ایرانی مطرح کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا