«کرونا» و «رفع مشکلات اقتصادی» دو اولویت مهم و اساسی دولت سیزدهم است

محمدصالح جوکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به تشکیل کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت سیزدهم به دلیل مشکلات متعددی که در کشور هست، کار سختی در پیش دارد.

جوکار با بیان اینکه برخی بی‌تدبیری‌ها در طول هشت سال گذشته سبب وارد آمدن خسارت‌های زیادی به کشور شد خاطرنشان کرد: مسئولان دولت قبل باید پاسخگوی خسارت‌هایی که به دلیل اشتباهات آنها به وجود آمد باشند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اولویت‌های دولت گفت: مهمترین مسئله‌ای که امروز باید به آن توجه شود، بحث کرونا و واکسیناسیون عمومی است.

جوکار خاطرنشان کرد: به حمدالله روند دولت در این موضوع بسیار جدی است و امیدواریم که هرچه سریع‌تر شاهد واکسینه شدن عموم مردم باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: موضوع بعدی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دولت باید از ابتدا با جدیت برای رفع مشکلات اقدام کند بحث اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور بسیار زیاد و گسترده است و مردم از این وضعیت آُسیب و خسارت بسیار بالایی را متحمل شدند، دولت باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد و تیم اقتصادی دولت در برنامه زمان‌بندی کوتاه مدت و بلند مدت، نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

به گفته رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بالا بردن ارزش پول ملی، توجه به مسئله اشتغال، و تامین مسکن مورد نیاز کشور سه موضوع محوری و اساسی دیگر است که در سال‌های گذشته به شدت مورد غفلت و بی‌توجهی و البته تصمیمات نادرست قرار گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از رئیس جمهور خواست نسبت به مهار تورم و گرانی‌های سرسام‌آور و افسارگسیخته توجه ویژه داشته باشد تا از مشکلات گسترده مردم در این حوزه کاسته شود./پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا