گفتگوی ملی رویکرد نخست وزیر پیشنهادی کشور/ رفع محرومیت‌ها در همه سطوح کشور اولویت اصلی

در نشست صبح شنبه، 23 مردادماه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  که با حضور احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور برگزار شد، پیرامون رویکردها، اولویت ها و برنامه های وزیر پیشنهادی بحث و بررسی صورت گرفت.

در ابتدای جلسه، آقای وحیدی رویکردهای کلی خود برای وزارت کشور را تشریح کرد که اهم آن گفتگوهای ملی و سیاسی با همه جریان ها و اقناع همه دلسوزان کشور بود که بتوانند در اذهان مردم باورپذیری و اعتماد به خدمت صادقانه مسئولان را جا انداخت.

وی معتقد بود که مسئولان در لایه های مختلف کشور به خصوص شخص وزیر، استانداران و فرمانداران باید از توانمندی اداره حوزه استحفاظی خود برخوردار باشند و در ادامه نیز از اولویت های فعالیت خود در این وزارتخانه سخن گفت.

در ادامه نشست با اشاره به سوالات نمایندگان پیرامون مباحث مهم وزارت کشور، از جمله سوالات نمایندگان پیرامون برنامه برای تحول در وزارت کشور، برنامه درباره تقسیمات کشوری و لایحه جامعه تقسیمات کشوری، اولویت ها و دغدغه ها پیرامون عرصه های اجتماعی حوزه مسئولیتی وزارت کشور، بحث پیرامون قانون مدیریت بحران و اصلاحیه هایی که باید در آن صورت گیرد و موضوع آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه پاسخ های وزیر پیشنهاد به سوالات اعضای کمیسیون، از جمله اولویت های اصلی وزارت کشور از منظر احمد وحیدی رفع محرومیت ها در تمامی سطوح در کشور از جمله حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود که بحث های مفصلی پیرامون آن انجام شد.

در جلسه بعد از ظهر نیز وزیر پیشنهادی اطلاعات باید حضور می یافت که به دلیل کسالت پیش آمده، حضور نیافت و در جلسه عصر، کمیسیون مهمان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای دریافت برنامه های وی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا