موضوع منابع انسانی و جذب نیروی متخصص در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور بسیار ضروری است

دکتر محمدصالح جوکار، ضمن اشاره به ارائه عملکرد مناسب سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از سوی ریاست و مدیران این سازمان گفت: اقدامات بسیار مناسبی در این سازمان در حوزه اکتشاف معادن و مطالعات زمین‌شناسی انجام شده و از سویی این بخش با چالش‌های متعدد در حوزه‌های مختلف مواجه است.

وی با بیان اینکه موضوع منابع انسانی و جذب نیروی متخصص در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور بسیار ضروری است، تصریح کرد: امیدواریم مشکلات پیش‌روی این بخش برطرف شود تا دانش‌آموختگان معدن و زمین‌شناسی جذب این مجموعه شوند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی لازمه دستیابی به اهداف تامین نیروی انسانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور را وجود پشتوانه و حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز عنوان کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت بایستی با همکاری یکدیگر به رفع موضوع بپردازد.

به گفته وی، در برنامه برنامه ششم توسعه محدودیت‌هایی برای توسعه ساختار سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور وجود داشت که امیدواریم در برنامه هفتم توسعه برای بسط و توسعه ساختارهای انسانی کارگشایی لازم صورت گیرد.

جوکار با بیان اینکه این امر به کمک تجربیات به دست آمده در طول برنامه ششم به‌دست آمده، تاکید کرد: امروز بایستی مشخص شده باشد که کدام سازمان نیاز به کارگشایی و جذب نیروی انسانی دارد که یکی از این مجموعه‌ها می‌تواند سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور باشد که در برنامه هفتم توسعه می‌توانیم موارد را بررسی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا