صحبت های دکتر جوکار در نشست مقابله با زمین خواری در استان یزد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با دادستان انقلاب و عمومی و برخی مدیران کل استانی تأکید کرد، باید به گونه‌ای عمل شود که شاهدزمین خواری نباشیم.

وی افزود: این افراد سودجو زمین‌هایی را در برخی از مناطق شهر صاحب شده و با فروش آن به مردم سبب بروز مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان می‌شوند که نمونه آن را هر روز در دادگاه‌ها می‌بینیم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس تصریح کرد: در کنار درمان این معضل باید بحث پیشگیری را دنبال کرد و راهکار‌هایی ارائه شود تا شاهد چنین مسائلی در استان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در واگذاری‌های زمین برای اجرای طرح‌های مختلف نیز رعایت مسائل نمی‌شود، اظهار داشت: افراد با حضور در برخی از ادارات، مجوز دریافت زمین را برای اجرای طرح می‌گیرند و پس از صاحب شدن آن، به دنبال اجرای طرح مورد نظر نمی‌روند.

جوکار ادامه داد: این زمین‌ها سالیان سال نیمه کاره رها می‌شود در صورتی که در قرارداد اولیه و توافقات با این افراد باید ذکر شود که اگر پس از مدتی معین اقدامی صورت نگرفت، خلع ید خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا