تحریم نهادهای موثر در ساخت واکسن کرونا نشان‌دهنده خشم آمریکا است

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا علیه چند نهاد حاکمیتی و نهادهای موثر در ساخت واکسن ایرانی، گفت: متاسفانه امروز بحث حقوق بشر مستمسک دست کشورهای غربی از جمله آمریکا قرار گرفته است و اگر بخواهند کسی را تحریم کنند بهانه ای برای آن می تراشند در این میان کسانی که در عرصه علمی و دفاعی فعالیت می کنند را تحت عنوان حقوق بشر یا حمایت از تروریسم در لیست تحرم های خود قرار می دهد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این شیوه و روشی که کشورهای غربی به ویژه آمریکا دارند، اکثر شخصیت های حقیقی و حقوقی ایران با تعابیر حقوق بشری و حمایت از تروریسم مورد تحریم قرار گرفته اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مسلم است که آمریکا و دشمنان انقلاب، نظام و مردم خوشایندشان نیست که افرادی در داخل کشور در راستای پیشرفت و تعالی گام بردارند. به نوعی می خواهند آنها را دچار چالش کنند بنابراین بهترین حربه ای که به کار می گیرند تحریم های یکجانبه و یکطرفه است تا به نوعی ترمز آنها را بکشند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غالب تحریم های اعمالی از سوی آمریکا هیچگونه جایگاه قانونی ندارد و قطعا مردم و نخبگان در راستای دست پیدا کردن به مراحل پیشرفت از هر تلاشی فروگذار نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اخیرا آمریکا علیه چند نهاد حاکمیتی و نهادهای موثر در ساخت واکسن ایرانی از جمله بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام را در لیست تحریمی های خود قرار داده است./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا