دلقک صهیونیستی به دنبال جلب‌توجه است

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن محکوم‌کردن ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با متهم کردن ایران به انفجار کشتی اسرائیلی در خلیج عمان بیان کرد: صهیونیست‌ها یک رژیم نامشروع هستند و مقبولیت لازم را ندارند به‌همین‌دلیل دائماً در حال تهدید هستند و ازهمین‌رو خودشان هم احساس امنیت ندارند.
وی افزود: ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مقامات این رژیم نامشروع بدون هیچ سند و مدرکی بوده و حتی نتانیاهو در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در مورد سند و مدرک اتهام ایران به این انفجار بار دیگر فرافکنی می‌کند و می‌گوید تمام مواضع ایران در منطقه را مورد هدف قرار می‌دهیم!
جوکار بیان کرد: اسرائیل زمینی متعلق به خودش ندارد و در زمینی اشغال‌شده سر می‌کند. بنابراین ملت فلسطین و جبهه مقاومت امروز بیدار و روزبه‌روز در حال تقویت هستند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: از همین جهت آن‌ها قصد دارند تا ضعف‌ها و مشکلات خودشان را به بقیه کشورها نسبت بدهند و این اقدام آن‌ها یعنی اتهام ایران به انفجار کشتی‌شان  به‌نوعی ردگم‌کنی و فرار روبه‌جلو است. چراکه ادعاهای آن‌ها هیچ‌گونه سند و مدرکی ندارد.
این نماینده مجلس در ادامه تأکید می‌کند که تنها باریشه کن شدن و نابودی اسرائیل است که امنیت و آرامش به منطقه غرب آسیا بازمی‌گردد.
جوکار گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نتانیاهو، این دلقک صهیونیستی ادعاهایی دارد و حرف‌هایی گنده‌تر از دهان خودش میزند و خودش هم می‌داند که هیچ اثری در هیچ کجای دنیا ندارد و تنها به دلیل اینکه می‌خواهد کم نیاورد هرازگاهی ادعاهایی را مطرح می‌کند که به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در انتها تصریح کرد که مقامات احمق رژیم صهیونیستی دوست دارند تا در معادلات سیاسی غرب آسیا خودشان را به‌عنوان یک بازیگر جلوه بدهند و بگویند که در سیاست‌گذاری‌های منطقه نقش دارند. درصورتی‌که خودشان هم می‌دانند که هیچ جایگاه اثربخشی در منطقه ندارند و نمی‌توانند در مذاکرات و بحث‌هایی مثل برجام حضورداشته باشند./پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا