پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی یزد را تا پایان سال تکمیل کنید/ سالن‌های ورزشی محلات چند زمان مناسب در اختیار جوانان همان محله قرار دهند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر محمد صالح جوکار در جمع مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد عدم توجه خانواده ها و بالاخص نسل جوان به بحث ورزش را یکی از دلایل بروز مشکلات در سطح جامعه دانست و گفت: یکی از راه های مقابله با این مسائل و مشکلات در سطح جامعه، برنامه ریزی و ایجاد انگیزه در جوانان و بالاخص خانواده ها جهت سوق به سمت ورزش است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس برگزاری جشنواره ها در طول سال و همچنین برگزاری مسابقات بومی و محلی را یکی از امور بسیار موثر در امر نشاط جامعه بالاخص روستائیان بیان کرد و افزود: روستائیان بیشتر به کار و فعالیت می پردازند و شاید برنامه ای برای اوقات فراغت و انجام فعالیت های ورزشی و فرهنگی نداشته باشند که می بایست در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی صورت پذیرد؛ همچنین این برنامه ها می تواند برای بانوان و زنان خانه دار روستایی باشد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره ها به صورت مشترک بین دو روستا، جهت تحکیم مودت و همدلی روستائیان بسیار ارزشمند است، عنوان کرد: ایجاد یک زمین چمن مصنوعی در هر روستا تا پایان سال از شعارهایمان است که جهت تحقق آن در حال برنامه ریزی و فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی نیمه کاره باید تا پایان امسال به اتمام برسند، اذعان داشت: یکسری سالن‌های ورزشی در محلات و روستاها وجود دارد که نیمه کاره رها شده اند که باید تا پایان امسال به اتمام برسند.

نماینده مردم با اشاره به اینکه بعضی از محلات یزد پرجمعیت هستند ولی امکانات ورزشی ضعیفی دارند، افزود: یکسری سالن ها در محلات وجود دارد که به بخش خصوصی واگذاری شده، این سالن ها باید به شکلی برنامه ریزی کنند که چند سانس مناسب را در اختیار جوانان همان محله قرار دهند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

وی به اقدامات در حوزه جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: خانه جوان واقع در یزد باید در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد قرار گیرد و حتما فعال شود تا جوانان و نوجوانان انگیزه حضور در آن را داشته باشند.

جوکار ادامه داد: وجود یک خانه جوان در شهرستان یزد کم است که می توان حداقل دو مجموعه دیگر در برخی از محلات ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا