ارتقاء بخش زارچ به شهرستان یک کار بسیار دشوار و سخت بود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار در جمع مردم شریف سرچشمه شهرستان زارچ با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت در تمام جهان شناخته می شود، گفت: امروزه قدرت کشور را می بینیم که در سرتاسر جهان به گونه ای عمل کرده که دشمن در مقابلش به زانو درآمده است.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران دشمن را در سیاست های راهبردی که دارد به بن بست کشانده و پیشرفت های کشور ما به مانند خاری در چشم دشمن تبدیل شده است.

 

وی اضافه کرد: ما در کشور نقاط قوت و ضعف و تهدیدات و فرصت هایی داریم که باید از قوت های درونی و فرصت های در پیشرو استفاده کنیم و بر تهدیدات و ضعف ها فائق آییم.

 

جوکار با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس، کشور ما برای تامین سیم خاردار به کشورهای دیگر وابسته بود، اذعان داشت: اما الان پس از گذشت بیش از چهل سال از دفاع مقدس، همان کشورهایی که حاضر نمی شدند سامانه دفاعی در اختیار ایران اسلامی قرار دهند، امروز از ما سامانه دفاعی درخواست دارند که نشان از پیشرفت های جمهوری اسلامی علی رغم تحریم ها و دشمنی ها در تمام زمینه ها است.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس ادامه داد: اینکه دشمن هر توطئه های بر علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی می کند به علت همین پیشرفت هایی بوده که در طول چهل و چهار سال گذشته رقم خورده است.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمن چیزی جز تحقیر ملت ایران نمی خواهد، افزود: در دوران رژیم پهلوی هیچ کشوری اهمیتی به ایران نمی داد و هر آنچه که می خواستند پیاده سازی می کردند ولی امروز می بینیم که قدرت کشور ما به جایی رسیده که سران کشورهای دیگر به این قدرت اذعان دارند.

 

جوکار خاطرنشان کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ مسئولی حاضر نمی شد که در شهرها و روستاها حضور پیدا کند و مشکلات و دغدغه های مردم را بشنود ولی امروز مسئولان کشور در روستاها و شهرها حاضر می شوند تا مشکلات را شنیده و تلاششان را جهت رفع این مسائل انجام دهند.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس گفت: در طول دوران نمایندگی مردم به همراه مدیران کل استان، سه بار از کل روستاها بازدید کردیم تا مشکلاتشان را بررسی و رفع کنیم.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات و ناکامی ها در کشور و لزوم پاسخگویی مسئولان و چاره اندیشی جهت رفع مسائل، گفت: ما باید باید با مدیریت قوی این مشکلات را مرتفع سازیم ولی رژیم پهلوی با الان اصلا قابل قیاس نیست.

 

جوکار با تاکید بر اینکه زمان تصمیم گیری آمریکایی ها برای ملت شریف ایران گذشته است، افزود: در دوران پهلوی آمریکا هر چه می گفت باید در کشور ما اجرا می شد ولی امروز ایران اسلامی روی پای خود ایستاده و به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی خود را نمی دهد و حتی به جایی رسیده که به الگویی برای کشورهای مسلمان تبدیل شده است.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اغتشاشات چند ماه گذشته و نقش دشمن در این اتفاقات، گفت: علی رغم اینکه عده ای قلیل در کشور سبب خسارت های سنگین برای جمهوری اسلامی شدند ولی رهبر معظم انقلاب در کمال عطوفت و مهربانی این افراد را مورد عفو و بخشش قرار دادند، این اتفاق در دوران قبل از انقلاب اصلا صورت نمی گرفت و چنین مواردی را شاهد نبودیم.

 

وی با بیان اینکه ارتقا بخش زارچ به شهرستان یک اتفاق بزرگ بود، افزود: انجام درخواست بحق مردم زارچ به لطف خدا انجام گرفت و امروز این بخش به شهرستان ارتقا یافت. شهرستان شدن یکسری تفاوت هایی را در مسائل مختلف کشور خواهید داشت که در آینده آن را به عینه مشاهده می کنید و قطعا این شهرستان در راس بودجه برای اینکه کمی و کاستی های آن جبران شود در یک جایگاه خوبی قرار خواهیم داد.

 

جوکار گفت: ارتقا این بخش به شهرستان یک کار بسیار دشوار و سخت بود که سال ها این موارد مطرح شد ولی با پیگیری هایی که از استان و شهرستان و سطح ملی صورت گرفت به لطف خدا این اتفاق افتاد. همه مردم شهرستان زارچ باید از مزایایی آن بهره مند شوند و تقسیم امکانات به صورت عادلانه و به انصاف خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا