ایجاد شبکه توزیع کارآمد در بازار توسط دولت

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به گرانی اقلام و کالاهای اساسی مردم در بازار و ضرورت نظارت موثر مسئولین بر آن بیان داشت: متاسفانه برخی از اقلام و کالاهای اساسی مردم بدون حساب و کتاب در بازار افزایش پیدا کرده است که ضرورت دارد مسئولین نظارت جدی بر این مسئله داشته باشند و از افزایش بی‌رویه این کالاها جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: معلوم است که در پی افزایش بی رویه کالای اساسی مردم یک عده سودجو و واسطه گر با ایجاد هرج و مرج در بازار کالای اساسی، به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند که مسئولین باید به درستی این افراد را شناسایی کرده و با آنها برخورد کنند.

جوکار تصریح کرد: از این رو دولت باید به جد نسبت به تامین کالای اساسی مردم و نسبت به ایجاد یک شبکه توزیع کارآمد در بازار اقدام کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : همچنین ضرورت دارد تا دولت نظارت خود بر بازار کالاهای اساسی مردم را بیش از پیش کرده تا مردم در تامین کالای اساسی خود تا پایان سال با مشکل مواجه نشوند.

این نماینده مجلس بیان داشت: نظارت های مسئولین بر بازار کالاهای اساسی مردم باید طوری باشد که هر فردی یک نرخی را بر روی کالای خود تعیین نکند لذا این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست و می‌تواند یک تشویش خاطری را در ذهن مردم ایجاد کند.

ایجاد شبکه توزیع کارآمد در بازار توسط دولت/ جلوی گرانی بی حساب و کتاب کالاهای اساسی گرفته شود

وی با بیان اینکه ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی مردم بسیار حائز اهمیت است و مسئولین باید اهتمام ویژه‌ای بر این مسئله داشته باشند بیان داشت: این امر می‌تواند آرامش نسبی را در بازار حکمفرما کند.

جوکار ادامه داد: دولت نباید اجازه دهد که سودجویان جیب خودشان را از مکیدن خون مردم تامین کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا