برنامه‌های کشور پژوهش‌محور باشد

محمدصالح جوکار در نشست شورای راهبردی سپاه زارچ با تاکید بر اینکه در دهه پنجم انقلاب قدر مسلم این است که باید تمام فعالیت ها بر اساس و پایه پژوهش شکل بگیرد افزود: امروز هر قدمی که بر می داریم اگر در سایه پژوهش نباشد  قطعا خوب نیست.

وی ادامه داد: امروز انقلابی بودن و تکیه بر پژوهش دو موضوعی است که لازم و ملزوم همدیگر هستند و باید این دو موضوع را در تمام مباحث داشته باشیم.

نماینده مجلس به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری و در سالگرد چهلمین سال انقلاب ابلاغ شد اشاره کرد و یادآور شد: برای دستیابی به اهداف و چشم اندازهای مطرح شده در این نشست باید گام به گام، بر اساس پژوهش و با روحیه انقلابی و جهادی حرکت کنیم.

جوکار بیان کرد: اینکه الگوی حکمرانی امروز در نظام ما چه باشد و حکمران خوب کیست موضوع بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشیم، حکمران خوب کسی است که علی رغم حفظ ارزشها، مسیر توسعه و پیشرفت را هم رقم بزند.

وی ادامه داد: در واقع حکمران خوب کسی است که بتواند  در تحقق پنج گامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های کلی نظام برای ما تدوین کرده‌اند به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کند که در یک زمان بندی جامع و دقیق به آن دست پیدا کنیم و این کار در صورتی که اهتمام بورزیم و از ظرفیت هایی که در جامعه وجود دارد استفاده کنیم، واقعا شدنی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز اگر می‌خواهیم برنامه های کشور و مملکت ما به جلو برود در سایه یک مثلث سه ضلعی است که در یک راس آن مدیریت، در راس دیگر برنامه و در راس دیگر آن منابع است و باید بر اساس این موضوع پیش برویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا