حادثه تروریستی شاهچراغ نتیجه شرایط ناامنی و اغتشاش در داخل کشور بود/ دشمن منتظر انتقام خون شهدای این حادثه باشد

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:
حمله تروریستی در حرم احمدبن موسی ع که سبب شهادت چند تن از هموطنانمان شد اقدامی از روی ناتوانی و استیصال دشمن است.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی سعی در برهم زدن آرامش ملت شریف ایران داشته اند و در این راه از هیچ اقدام شرمگینی فروگذار نبوده اند.

آمریکای جنایتکار و همپیمانانش در طول سال های اخیر با به وجود آوردن داعش و گروه های تروریستی و تکفیری سعی در ناامن کردن جمهوری اسلامی داشته اند و اقدام تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) هم نتیجه حمایت این جنایتکاران به تروریست ها بود.

از دیگر مواردی که نباید نسبت به آن غافل بود این است که دشمن با ایجاد شرایط ناامنی و اغتشاش درداخل کشور برای رسیدن به چنین توطئه هایی بهره می برد و نتیجه آن هم چیزی جز شهادت زنان ومردان و ‌کودکان بیگناه و داغدار شدن خانواده ها نیست پس ملت شریف ایران باید هوشیار باشند تا دشمن قادر به انجام چنین اقدامات ننگینی نباشد.

این را دشمنان ملت شریف ایران باید بدانند که نسبت به چنین اقدامات ننگین و شرم اور ساکت نخواهیم بود و به طور حتم انتقام خون این شهدا از آنها گرفته خواهد شد.

اینجانب این واقعه دردناک را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید پرور استان فارس و خانواده معزز شهدا تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و سکینه مسألت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا