مکان‌های تفریحی و ورزشی در یزد بسیار کم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدصالح جوکار در آیین بهره برداری از جاده سلامت یزد که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، اظهار داشت: مردم یزد ظرفیت و تمایل بسیاری برای دوچرخه سواری دارند.
وی ادامه داد: مکان‌های تفریحی و ورزشی در یزد بسیار کم است و سرانه فضای سبز این شهر هم بسیار کمتر از میانگین کشوری است.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص امکانات بیشتر برای استان یزد شد و گفت: آنچه که امروز شورای شهر و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای ارائه خدمات به مردم دارند جوابگوی نیاز استان نیست و باید تقویت شود.
جوکار افزود: در حال حاضر یزد تنها یک بوستان بزرگ و مناسب دارد. ما به بوستان دیگری در شرق یزد نیاز داریم که نامه‌ای برای تامین اعتبار پارک شرق شهر یزد به دکتر نوبخت نوشتم.
دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به محل احداث جاده سلامت یزد اشاره کرد و ادامه داد: این منطقه حوزه سلامت یزد است و نزدیک به ۹۰۰ تخت بیمارستانی در این حوزه ایجاد می‌شود.
جوکار بر ضرورت توجه بیشتر به بحث دوچرخه سواری در یزد تاکید کرد و گفت: یزد فاقد پیست استاندارد دوچرخه سواری است و گلایه‌های زیادی در بین دوچرخه سواران یزد نسبت به این موضوع وجود دارد.
وی خاطرنشان ساخت: در ارتباط با دوچرخه سواری بانوان حتما باید فضا‌های اختصاصی و محصور ایجاد شود تا آن‌ها هم بتوانند با امنیت و آرامش به دوچرخه سواری بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا