پیام دکتر جوکار به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن، دکتر محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«صدق» و «اخلاص» : این دو کلمه در واقع عنوان و نماد و نمایه‌ی «مکتب سلیمانی» است. «صدق» یعنی همان مؤلفه ای که در آیه‌ی شریفه‌ی «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ» است؛ «اخلاص» هم در آیه‌ی شریفه «قُلْ إِنِّی أُمِرْتُ أَنْ أَعْبُدَ اللّهَ مُخْلِصاً لَهُ الدِّینَ» آمده است. این دو عنوان قرآنی، تشکیل‌دهنده‌ی حرکت شهید سلیمانی بود. (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده و ستاد سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی- ۱۴۰۰/۱۰/۱۱)

بی شک، یاد و خاطره شهید والا مقام، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، نزد تمام آزادگان و مظلومان جهان، با هر گرایش، باور و اعتقادی، ماندنی و جاودان است؛ چرا که قهرمانانی که با اخلاص و صدق، برای رفع ظلم و نفاق، جان خویش را فدا می سازند، تا ابد در صفحات تاریخ ماندگارند و رشادت های آنان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سربازی لایق و فداکار بود که از روزهای ابتدایی دفاع مقدس، در راه حفاظت و صیانت از ایران اسلامی وحرم، در مقابل سیاهی و تباهی استکبار ایستاد و در این راه مقدس، لحظه‌ای از پا ننشست.

اینجانب سالروز شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و همه دوستدارانش تسلیت عرض کرده و برای روح بلند این سردار بزرگ علو درجات الهی و محشور شدن با شهدای کربلا را از درگاه حضرت‌حق، خواستارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا