پیام دکتر جوکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم؛ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی، حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در کشور سوریه که منجر به شهادت سردار «محمدرضا زاهدی»، سردار سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج تن از مستشاران (شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی) را محکوم کرد.متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)؛ «‌هرگز مپندارید کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگان‌اند، بلکه زنده‌هایی هستند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند».

بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدین مخلص، آشکار شد.

حمله به سفارت جمهوری اسلامی برخلاف معاهدات بین‌المللی بوده و حمله به خاک کشور است و این اقدام رژیم صهیونیستی به معنای عدم پایبندی به معاهدات بین‌المللی است که این موضوع باید با جدیت و تمام اقتدار، از سوی وزارت امور خارجه پیگیری شود.

این رژیم که سالیان پایانی عمر خود را سپری می کند، با خیال اینکه با ترور مستشاران نظامی و چهره‌های موثر ایرانی اسلامی، می تواند خود را زنده نگه دارد، سخت در اشتباه است؛ چون با این اقدامات ناجوانمردانه، نه تنها از باتلاق مرگ نجات پیدا نخواهد کرد، بلکه بر نابودی خود نیز سرعت خواهد بخشید.

امنیت ملی، خط قرمز جمهوری اسلامی است که نباید تعرض به آن به یک عادت برای دشمنان نظام اسلامی تبدیل شود. لذا راهبرد و عملیات میدانی مقابله با متعرضان به امنیت کم نظیر ایران اسلامی باید هدفمند، دقیق و هزینه زا برای دشمنان باشد.
این ابتکار جمهوری اسلامی که در گذشته در جبهه‌های مختلف نشان داده شده است.

انتقام حیاتی است، هم مردم ایران اسلامی و هم‌محور مقاومت برای ادامه این راه خطیر، مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی نیاز به امید دارند و اقدامات تقابلی باید امیدزا باشد. طراحی‌ها برای پاسخ به این حملات باید به قدری دقیق باشد که سردمداران جنایتکار رژیم صهیونیستی در تار عنکبوتی خویش بلرزاند.

محمد صالح جوکار
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا