تاکید دکتر جوکار بر ضرورت اقناع سازی مردم برای دریافت واکسن کرونا

محمدصالح جوکار در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد که با حضور فرمانده قرارگاه میدانی ستاد ملی کرونا برگزار شد اظهار داشت: تمام کادر درمان در طول دوران شیوع کرونا واقعا جهاد کردند و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود زمینه مدیریت این بیماری را فراهم آوردند.
وی با تاکید بر اینکه مردم و کسبه هم همراهی بسیار خوبی در این زمینه داشتند افزود: مردم در این دو سال فشارهای اقتصادی بسیار زیادی را متحمل شدند و برخی از کسب و کارها واقعا به تعطیلی کامل کشیده شد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کاری کنیم که بیش از این فشار اقتصادی به مردم وارد نشود گفت: مردم واقعا دیگر تحمل سختی و فشار اقتصادی بیشتر را ندارند به همین دلیل در بحث پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشیم.
جوکار بر ضرورت آموزش همگانی به مردم در مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: ظرفیت رسانه ملی بیش از این باید مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های متعددی در این زمینه باید منتشر شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون در این سطح بالا را یکی از اقدامات بسیار ارزشمند دولت سیزدهم دانست و گفت: در شرایط تحریم، کار بسیار سختی در تامین ارز وجود داشت که به حمدالله با تلاش دولت این اقدام صورت گرفت و واکسن در حجم بسیار بالایی تامین شد.
متاسفانه برخی از اقشار مردم همچنان نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند و این موضوع خطرناک‌ترین موضوعی است که می‌تواند در جامعه داشته باشیم؛ ما همه باید معنای ولایت را اینجا تفسیر کنیم و با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری، همه نسبت به دریافت واکسن به سرعت اقدام کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا