تشخیص و تعیین اولویت مشکلات بر عهده رسانه است

محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی یزدرسا، ضمن تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها به ویژه در شرایط فعلی نقش مهمی دارد و به عنوان یک انرژی برای حرکت به سمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی می شود.

نماینده یزد و اشکذر افزود: ارتباط تناتنگی که با دنیای خارج و داخل وجود دارد نیاز رسانه هایی که هم بتوانند افکار عمومی را به خوبی تغذیه کنند و هم در راستای رشد و تعالی کشور تلاش داشته باشند احساس می شود.

وی با بیان اینکه نقش رسانه ها چیزی فراتر از انتشار صرف فعالیت مسئولین است تصریح کرد: رسانه باید سوخت لازم را به موتور محرک جامعه تزریق کند تا هرانچه در سیاست های بالادستی کشور و اهداف نظام است تحقق یابد.

جوکار با بیان اینکه نقد رسانه ها هم باید منصفانه و واقعی باشد عنوان کرد: اینکه یک خبرنگار بتواند لایه های زیرین یک موضوع را بشکافد و با درک واقعیت ها و تحلیل درست به مردم عرضه کند مطمئنا ارزشمند است.

نماینده یزد و اشکذر با بیان اینکه رسانه یزدرسا به عنوان یک رسانه متعهد و ارزش شناخته می شود ابراز کرد: انجام فراگیر تحلیل و انعکاس واقعیت ها، رسالت عظیمی بر عهده رسانه هایی چون یزدرسا است، ریشه یابی همه مسائلی اقتصادی اهم از تحریم ها، مدیریت ها و برنامه ریزی ها امروز باید دستور کار این رسانه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعامل دو طرفه بین رسانه و مسئولین ضروری است اذعان کرد: رسانه ها باید با تحلیل مسائل و مشکلات جامعه، خواسته های مردم را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین هم باید از این تحلیل های خیرخواهانه استقبال کند و بپذیرد.

جوکار تاکید کرد: شاید در یک مسئله ای مسئولی نتواند در وهله اول، آن مسئله را تشخیص دهد تا به تصمیم درست بیانجامد که این تشخیص دادن و تعیین اولویت برای رفع مشکلات در زمینه های مختلف بر عهده رسانه هاست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا