حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

دکتر محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، طی پیامی حماسه 9دی به عنوان روز  بصیرت و میثاق امت با ولایت  را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

حماسه نهم دی و حضور انقلابی آحاد ملت ولایتمدار ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می آید.

این حماسه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی بود که برای حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایداری کردند و این روز بزرگ با عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار ساختند، به فرمایش  رهبر معظم انقلاب(مدظله) 9 دی یک نمونه ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و به دنبال این وظیفه، عمل صالح خودشان را انجام دادند، عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند نشان بدهند و بگویند مردم ایران این هستند.

روز نهم دی ماه مردم ولایتمدار نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می شناسند و هر گز فریب حیله و نیرنگ آنان را نمی خورند و با بصیرت تام هرگز راه خود را گم نمی کنند و پیوسته مسیر خویش را هماهنگ با راه روشن ولایت می دانند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و حرکت نمائیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا