دستگاه های اجرایی در اعطای مجوز پروژه های خیری تعلل نکنند/ پیگیر رفع کمبود 14 پایگاه اورژانس شهر یزد هستیم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار در آئین افتتاحیه پروژه عمرانی ساخت پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی 115 شهری شاهدیه، با اشاره به اینکه عمل خیر، ثواب بسیار زیادی دارد مخصوصا اینکه با اتمام آن خدمات درمانی به مردم ارائه شود، اظهار داشت: اینکه فرآیند مجوزهای این زمین دو سال طول کشیده جای تعجب دارد، برای یک کار خیری نباید مدت زمان طولانی باشد بلکه باید در سریعترین زمان نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید در زمینه صدور مجوز طرح های خیری بیشترین همکاری را داشته باشند، اضافه کرد: یکی از شاخصه های توسعه و پیشرفت ارائه خدمات در کوتاهترین زمان است که اگر در عرصه درمان و سلامت باشد، باید سریعتر پیش برود و طولانی شدن روند صدور مجوز اصلا شایسته نیست.

وی به اقدامات ارزشمند خیرین در استان یزد اشاره و عنوان کرد: خیرین محترم استان یزد در تمام زمینه ها اعم از مدرسه سازی، بیمارستان سازی و … مشارکت بسیار خوبی دارند.

جوکار با بیان اینکه شهر یزد 14 پایگاه اورژانس نیاز دارد، اضافه کرد: با راه اندازی این پایگاه، 14 پایگاه اورژانس برای شهر یزد کم داریم که طی صحبت با رئیس اورژانس کشور، به صورت مشارکتی این کمبودها جبران خواهد شد.

وی در خصوص وجود بافت 750 هکتاری تاریخی شهر یزد و لزوم برنامه ریزی جهت ارائه خدمات درمانی توسط اورژانس، اظهار داشت: با توجه به سکونت افراد زیادی در بافت تاریخی و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این بافت، موتورلانس برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان باید اختصاص یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا