رایزنی دکتر محمد صالح جوکار برای رفع مشکل حریم و محدوده شهر حمیدیا+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس، نشست بررسی حریم و محدوده شهر حمیدیا با حضور جمعی از مسئولان استان یزد در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن برگزار شد.

شهردار یزد، شهردار حمیدیا، کارشناس شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد، بخش‌دار اکرم آباد، معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل شهرسازی و معماری استان یزد و دو نفر از اهالی حمیدیا، از حاضرین این نشست بودند.

دکتر محمد صالح جوکار در این نشست، با طرح این سئوال که مناطقی در شهر ستان یزد وجود دارد که نه شهرداری یزد، نه شهرداری حمیدیا و نه بخشداری اکرم آباد، خود را متولی آن نمی‌دانند، گفت: با این شرایط، اهالی این مناطق برای دریافت خدمات باید به کدام نهاد یا سازمان مراجعه کنند؟!

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس اضافه کرد: در حال حاضر، مردم این مناطق سردرگم و بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند از طریق کدام نهاد باید مسائل ساخت و ساز و دریافت خدمات را پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: اکنون در نقاطی از شهر که خارج از محدوده و حریم است، شاهد ساخت و سازهای بی‌رویه و غیراصولی هستیم که باید از طرق قانونی، برای آن تصمیم گیری کرد و مانع از این نوع ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

دکتر محمد صالح جوکار با بیان اینکه حریم شهر باید متولی داشته باشد، ادامه داد: نباید این مناطق شهر بلاتکلیف و بدون متولی باشد؛ بلکه مانند محدوده، وضعیت حریم هم باید مشخص باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس، تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که مشکل مردم حل و از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی نیز جلوگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا