دکتر جوکار:

مسئولیت‌های اجتماعی؛ عادلانه بین رشته‌های ورزشی استان یزد توزیع شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده؛ نشست بررسی مشکلات هیات‌های ورزشی استان یزد، ظهر امروز با حضور برخی از روسای این هیات‌ها در دفتر دکتر جوکار برگزار شد.

نماینده مردم در مجلس، در این نشست به فعالیت های اثرگذار هیات های ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: فعالیت، انگیزه، پشتکار و اراده مسئولین هیات های ورزشی در استان یزد، باعث رشد و ترقی رشته ها خواهد شد که باید با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت کارآمد یکی از راه های پیشرفت در عرصه های مختلف ورزشی است، اضافه کرد: بسیاری از باشگاه‌های ورزشی امکانات و تجهیزات دارند؛ ولی چون مدیر کارآمد ندارند، موفق نبوده اند.

دکتر جوکار در ادامه، ارزیابی هیات های ورزشی در خصوص جذب جوانان به سمت ورزش را خواستار شد و اضافه کرد: جمعیت شهرستان یزد بیش از 700 هزار نفر است، لازم است که ارزیابی شود که چند نفر به سمت ورزش جذب شده‌اند.

نماینده مردم عنوان کرد: طبق بررسی های انجام گرفته، یکی از دلایل اصلی در افزایش بیماری ها در استان یزد، عدم انجام فعالیتهای ورزشی است که باید در این زمینه فرهنگ سازی و برنامه ریزی شود.

وی یکی از وظایف ورزش و جوانان را حمایت از هیات های ورزشی بیان کرد و گفت: این مجموعه ها نیازمند مکان مناسب برای اجرای برنامه های خود هستند.

دکتر جوکار در خصوص توزیع ناعادلانه مسئولیت های اجتماعی، بین رشته های ورزشی در استان یزد، اظهار داشت: درگذشته پیشنهاد راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران استان یزد را برای جمع آوری مسئولیت های اجتماعی و توزیع عادلانه آن بین رشته های مختلف ورزشی را دادم که متأسفانه همراهی لازم صورت نپذیرفت قرار بر این شد تا راهکار حل این موضوع را ارائه داده و شاهد توزیع عادلانه اعتبارات بین هیات ها و رشته های ورزشی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا