پیام دکتر جوکار به مناسبت سالروز شهادت سومین شهید محراب

بسم الله الرحمن الرحیم
اسلام خدمتگزاری متعهد را و ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد و در ازای آن به هدف نهایی که آمال این شهیدان است نزدیک شد.

بخشی از پیام حضرت امام خمینی (ره)( 11 تیر 1361)
سومین شهید محراب آیت الله صدوقی از یاران صدیق و باوفا و سی‌ساله ‌امام امت و رهبر معظم انقلاب بود. او یار و یاور ملت و محرومین بود که بحق این را در عمل نشان داد.

همه خصائل اخلاقی و روحی و ابعاد حضرت امام وانبیاء و صلحاء در وی جمع و خلاصه شده بود که با اقتدا به مولای خود امیر المومنین در محراب مسجد در روز جمعه دهم رمضان 1402 (مطابق با یازدهم تیرماه 1361) پس از اقامه نماز جمعه به دست منافقان کوردل به شهادت رسید چرا که خودش فرمود«به فرض آن که مرا ترور کردید چه می شود؟ مرغابی را از آب می ترسانید؟؟

خدمتگزاری خالصانه به مردم به ویژه مستضعفان، رهبری حکیمانه ، شجاعت و خستگی ناپذیری در مسیر تحقق اهداف الهی انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه الهی شهادت طلبی و ایثارگری از جمله ویژگی های ممتازی است که از شهید آیت ا… صدوقی(ره) به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چهره نادری ساخته بود که ابعاد گوناگون یک شخصیت تمام عیار شایسته جمهوری اسلامی‌ را در خود جمع داشت.

اینجانب در پایان بار دیگر یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) را گرامی داشته و به روان مطهر این والامقامان درود و سلام فرستاده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا