پیام دکتر جوکار به مناسبت هفته «پژوهش و فناوری»

متن کامل به شرح زیر است:
«پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قله‌ علم و ایجاد مرجعیت علمی و هم باید برای حل مسائل جاری کشور باشد». (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

در واقع، «پژوهش» يكی از مهم‌ترین نيازها، برای دستیابی به رشد و پيشرفت همه جانبه است؛ لذا نوع و سطح فعاليت‌های پژوهشی، يكی از شاخص‌های اصلی توسعه و پيشرفت محسوب می‌شود.

در این راستا، گفتمان پژوهش‌محور، ترویج فرهنگ پژوهشگری در اجرای برنامه‌ها، گره‌گشایی از امور مردم، با نیاز سنجی و حرکت در مسیر پیشرفت دانش‌بنیان و فناور، با خلق فرصت‌های طلایی در عرصه استمرار جهاد متعهدانه، برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با حمایت و پشتیبانی از پژوهشگران در راستای نیازهای پیشرفت کشور، می تواند ما را به اهداف ترسیم شده در توسعه فعالیت‌های پژوهشی نزدیک کند.

یقیناً در حوزه «پژوهش» و «فناوری»، با سعی و تلاش جوانان انقلابی و نخبگان توانمند کشور، به قله پیشرفت خواهیم رسید و در سایه تفکر، بینش، اعتقاد و باوری که اساتید و نخبگان کشور دارند، می‌توان مسیر پیشرفت و ترقی را طی کرد.

اینجانب فرارسیدن «هفته پژوهش و فناوری» را به پژوهشگران، محققان و جامعه علمی، در عرصه‌های مختلف تبریک و تهنیت گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همه پژوهشگران، نهادها و دست اندرکاران امر «پژوهش» و «فناوری» ، ابراز می‌دارم؛ بی‌شک دستاوردهای بی‌شمار در بخش‌های تولید و فناوری در حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری استان دارالعلم یزد، مرهون همت والای شما پژوهشگران در استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا