۱۴ خرداد، یکی از حزن انگیزترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است

دکتر محمد صالح جوکار در پیامی سالروز وقایع ۱۴ و ۱۵ خردادماه را گرامی داشت.

در پیام دکتر جوکار آمده است:

یوم الله ۱۴ خرداد، یادآور هجرانی بزرگ و یکی از حزن انگیزترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که وداع آسمانی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادی خواهان جهان نشاند.

رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استعمارستیز که با توکل و ایمان به خدا و به پشتوانه همراهی و حمایت توده‌های عظیم مردم، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورد.

رهبر کبیر و فقید جمهوری اسلامی ایران به اقتدای بلنداندیشی و رهنمود‌های داهیانه‌اش توانست نهضت بیداری را به سراسر جهان صادر کرده و به گوش همه آنانی که در آرزوی آزادی هستند برساند تا اکنون در دنیای پُرآشوبی که با آن مواجه هستیم سرمشقی برای ستم‌دیدگان و حق‌طلبان برای ایستادگی در برابر مستکبران در سراسر جهان باشد.

اگر چه سی و سه سال از رحلت آن مرد الهی می‌گذرد، اما این ملت با صبر و هوشیاری و وحدت کلمه و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله)، به خوبی توانسته است از انقلاب اسلامی “این میراث و یادگار ارزشمند امام راحل“ در برابر طوفان سهمگین توطئه‌ها و تهدیدات صیانت کند و در این راه هرگز تسلیم فشار‌های دشمنان کینه توز نظام اسلامی و قدرت‌های زور گو نخواهد شد.

در سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره) و پنجاه و نهمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲، یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد را گرامی داشته، بدون شک مردم انقلابی و ولایتمدار یزد، همگام با مردم قدرشناس ایران اسلامی، ضمن حضور پرشور و گسترده در مجالس بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، بار دیگر مراتب قدرشناسی و پایبندی خود به نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا