مسوولان نگاه ویژه به مناطق محروم داشته باشند

محمدصالح جوکار در نشست بررسی مشکلات منطقه صدرآباد یزد با گلایه نسبت به محرومیت‌هایی که در مناطق کم برخوردار وجود دارد، افزود: « من نمی‌دانم چرا هرچه چوب است باید بر سر مردم این محلات به خورد.»

وی ادامه داد: یکی از موضوع‌های مطرح شده در ارتباط با این محله بحث فشار پایین آب است، چرا باید آب این منطقه که کم برخوردار است ، ضعیف باشد و برخی نقاط دیگر با مشکل کمبود فشار آب نداشته باشند.

نماینده استان یزد در مجلس اظهار کرد: وقتی از عدالت اجتماعی حرف می‌زنیم به این معناست ، باید حقوق مردم را تضمین کنیم و به نقاط مختلف شهر هم نگاه یکسان داشته باشیم.

جوکار خاطرنشان کرد: اگر حقوق عامه مردم به تناسب پرداخت شود، بسیاری از مشکلات هم رفع می‌شود، اگر کسی خارج از حقوق خود درخواستی کرد، می‌توان رسیدگی نکرد ولی این موارد که در این منطقه مطرح شد حداقل‌های زندگی است که از آن برخوردار نیستند.

نماینده مردم شهرستان های یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس گفت: از اینکه مسوولان در این جلسه حاضر شدند آن را به فال نیک می‌گیریم که مشکلات محل رفع شود و درخواست ما هم تنها همین است و فراتر از آن چیزی نمی‌خواهیم.

جوکار تصریح کرد: قرار است، این نشست‌ها در محلات مختلف حوزه انتخابیه یزد برگزار شود و مدیران مشکلات را بررسی کنند و ۲ نفر هم از مردم به عنوان نماینده برای پیگیری امور و پیشرفت کارها معرفی ‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا