پیام رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به مناسبت روز «تکریم مادران و همسران شهدا»

دکتر محمد صالح جوکار به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، با صدور پیامی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، ضمن تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت شأن و منزلت آنان از پروردگار متعال، سلامت و عزت آنان را مسألت کرد.

 

شهدا خودشان گوهر گرانبهائی شده و درخشیدند و خانواده‌های شهدا با رفتار، ایمان و صبوری خود، این گوهر درخشنده را در معرض دید همه قرار دادند. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

 

درود خدا بر مادران و همسران شهدا که باایمان راسخ و تحمل همه دشواری‌ها، همراهان همیشگی اسوه‌های جهاد و مقاومت بوده و امروز نیز الگوهای بی‌بدیل و مروجان حقیقی فرهنگ ایثار و شهادت هستند؛ ملت شهیدپرور ایران اسلامی، به چنین بانوان شایسته‌ای می‌بالد و به‌یقین سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون «ایمان» و «ایثار» بانوانی است که غیور مردان این سرزمین را تا لحظه عروج ملکوتی و لبیک ربانی همراهی کردند.

 

انقلاب اسلامی ایران، همواره مدیون همت و تلاش بانوانی باایمان و صبور است که اسوه‌های مقاومت در دامان آنان بالیدند. ملت شهیدپرور ایران نیز به وجود چنین بانوان شکیبا و شایسته بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را سرمشق همه زنان و مادران نسل‌های کنونی و آتی این سرزمین کهن می‌داند.

 

در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت شأن و منزلت آنان، از پروردگار متعال سلامت و عزت آنان را خواستارم. امید آن‌که به فضل الهی، دعای خیر این بانوان نیک‌سیرت، همیشه بدرقه راه سربلندی و مقاومت مردم ایران گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا