عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های استان یزد دیده شود / از ورزشکاران استان جهت اعزام به مسابقات حمایت کنید

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم؛ دکتر محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور معاون مالی اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد، ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان گزارشی از وضعیت کنونی پروژه‌های نیمه در شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن پرداختند.

 وی در این جلسه با اشاره به اهمیت ورزش و جوانان، گفت: دو بخش مهم (ورزش و جوانان) در قالب یک وزارتخانه قرار گرفته که مکمل یکدیگر هستند. اگر بتوانیم مردم را جهت شرکت در فعالیت‌های ورزشی بسیج کنیم، قدرمسلم سبب نشاط و شادابی بالاتر جامعه می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه فعال کردن مجموعه ورزش استان یزد یکی از راهبردهای اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان باید باشد، اظهار کرد: یکی از موارد بسیار مهمی که باید در دستور کار اداره کل قرار گیرد، تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در سطح استان بویژه ورزشگاه بزرگ یزد است که سالیان متمادی بصورت ناتمام باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی استان یزد باید فعال تر از گذشته باشند، افزود: ما در استان باید به گونه ای عمل کنیم تا هیئت های ورزشی پویاتر و فعال تر از گذشته بوده و در این زمینه انگیزه داشته باشند و حمایت های لازم نیز از این هیئت ها صورت پذیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی به حمایت از ورزشکاران استان جهت اعزام به مسابقات بین المللی اشاره کرد و گفت: این حمایت تفاوتی بین ورزش های تیمی و فردی نیست زیرا در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران استان جهت اعزام به مسابقات با مشکلات مالی بسیار زیادی مواجه هستند که مسئولان ورزشی استان باید در این خصوص چاره اندیشی کند تا ورزشکار با دغدغه کمتر به مسابقات اعزام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر عدالت در توزیع امکانات در تمام شهرستان های استان یزد، تاکید کرد: نباید به نابرابری در جامعه دامن زد و عدالت ورزشی باید در همه  شهرستانهای استان به صورت یکپارچه دیده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا