قدردانی جمعی از خدمتگزاران مدارس استان یزد از زحمات نماینده مردم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، جمعی از خدمتگزاران مدارس استان یزد با حضور در دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش های دکتر جوکار جهت رفع مشکلات این قشر قدردانی کردند.

دکتر جوکار در این جلسه با بیان اینکه خدمتگزاران مدارس از تلاشگران آموزش و پرورش هستند، گفت: وظیفه هر مسئول در هر بخشی است که به این قشر زحمت کش خدمت رسانی کند.

نماینده مردم افزود: اینکه حقوق خدمتگزاران مدارس در سال گذشته چندین ماه یکبار پرداخت می شد و مشکلات عدیده ای برای این عزیزان به وجود آورده بود که به لطف خدا شاهد رفع این مسائل خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به عدم پرداخت حقوق معلمین در اسفندماه سال گذشته، گفت: این کار بدترین شکل مدیریتی بود که در کشور صورت گرفت و عدم پرداخت حق و حقوق معلمین در آخرین ماه سال بسیار کار اشتباهی بود.

دکتر جوکار با بیان اینکه سیاست کلی و کلان کشور بر این مبنا باید قرار گیرد که نیروها توسط دولت بکارگیری و استخدام شوند، عنوان کرد: هر نیرویی که نیاز دولت است قرارداد بسته یا استخدام کند و حقوق این شخص را نیز پرداخت کند اینکه شرکتی واسطه قرار گیرد، اصلا قابل قبول نیست. در طرح ساماندهی کارکنان دولت بحث اصلی این است که دولت نیرو را به خدمت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا